یکشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲

در گتوند صورت گرفت؛

افتتاح کتابخانه عمومی صالح شهر

کتابخانه عمومی صالح شهر

کتابخانه عمومی صالح شهر گتوند با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان و جمعی از مسئولین این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌ کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، کتابخانه عمومی صالح شهر گتوند روز شنبه هفتم شهریور با حضور سید محمد سادات ابراهیمی نماینده مردم گتوند در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید لطف‌الله سپهر مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، همایون قنواتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، فرماندار و شهردار گتوند و جمعی از اصحاب رسانه افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

حجت‌الاسلام والمسلمین سپهر در آیین افتتاح این کتابخانه گفت: این کتابخانه با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان با ۴۱۰ متر زیربنا توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

وی در ادامه افزود: این کتابخانه دارای ۲ سالن مطالعه مجزا برای برادران و خواهران و بخش کودک مستقل و همچنین مخزن گسترده و بخش مرجع غنی است که انشاءالله اهالی گتوند بتوانند بهترین بهره برداری را از آن کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت: افتتاح کتابخانه عمومی صالح شهر به ‌منزله کلید شکوفایی فرهنگ در منطقه و به‌ویژه شهر صالح شهر است.

قنواتی با تأکید بر گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی خاطرنشان کرد: باید جهت توسعه فیزیکی و افزایش تعداد کتابخانه‌های عمومی خوزستانهمه مسئولین تلاش کنند.